اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  سلامت

فارس من| زمان برگزاری آزمون دستیاری پزشکی اعلام شد

وزیر بهداشت گفت: در آزمون دستیاری حدود ۳ تا ۴ هزار نفر پذیرفته می‌شوند و تصمیم مهمی که در شورای آموزشی پزشکی و تخصصی گرفته شد این است که این آزمون همیشه به صورت ثابت هرساله در اردیبهشت ماه برگزار شود.

فارس من| زمان برگزاری آزمون دستیاری پزشکی اعلام شد

 به گزارش خبرنگار سلامت خبرگزاری فارس، بهرام عین اللهی وزیر بهداشت و درمان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: یکی از مسائل مهم برای پزشکان مساله پذیرش دستیاری است که در آن بین ۱۰ تا ۱۵ هزار دانشجو در مقاطع مختلف شرکت می‌کنند.

وی افزود: در این آزمون حدود ۳ تا ۴ هزار نفر پذیرفته می‌شوند و تصمیم مهمی که در شورای آموزشی پزشکی تخصصی گرفته شد این است که این آزمون همیشه به صورت ثابت هرساله در اردیبهشت ماه برگزار شود، از این رو دستیاران پزشکی باید خود را برای این آزمون در سال ۱۴۰۱ آماده کنند.

وزیر بهداشت و درمان گفت: در باره رفرنس‌ها آنچه که روال است باید اعضای بورد و ممتحنه تصمیم بگیرند و حتما به رفرنس‌ها باید از قبل گفته شده باشد و کتاب‌های آنها آماده باشد تا دستیاران بتوانند خود را آماده کنند و این را شورای آموزش پزشکی اعلام خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، چندی پیش پویشی در فارس من راه اندازی شد که خواستار اعلام زمان برگزاری آزمون دستیاری شدند.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول